Eind in zicht, jammer genoeg.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kees en Reina Blom - WaarBenJij.nu Eind in zicht, jammer genoeg.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kees en Reina Blom - WaarBenJij.nu

Eind in zicht, jammer genoeg....

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Reina

03 April 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal,
Woensdag de hele dag geprobeerd uit te rusten, enorm vermoeiend trouwens...de enige dag deze hele vakantie dat we niets gepland hadden en ook niets gedaan hebben, behalve lezen en zwemmen. Nu zijn we alweer in Bangkok sinds donderdagmiddag. Per boot tegen twaalf uur vanaf Koh Sukorn naar de vaste wal, daarna per luxe auto met chauffeur naar Trang Airport (nou ja..airport..., slechts een kort baantje en op het platform plaats voor 1 vliegtuig)Het was daar slecht weer (tropische bui met harde regen en veel wind) toen we aankwamen, toen we naar het vliegtuig liepen was het bijna droog, maar we kregen toch nog paraplu's. Met NOK AIR, B737-400, met slechts een man of 50 aan boord naar Don Muang, de oude internationale luchthaven van Bangkok, omdat we binnenlands vlogen geen formaliteiten, dus snel met de alweer gereedstaande minibus naar het Prince Palace Hotel. Vanochtend daar uitgechecked, stuk met de snelboot (snel instappen geboden) naar het eindpunt en daarna met een TUK TUK rondgereden. Was vandaag een speciale dag (Boeddhistische feestdag) en Tourist Promotion, zodat we voor slechts 20 Baht (40 cent) rondgereden werden en konden stoppen waar we wilden. Bijzondere Boeddha's gezien, waarvan er eentje alleen op deze dag, 1x per jaar, te bezoeken is. Verder nog met de rivier express een stuk gevaren over de Grote Rivier (Chao Praya voor de kenners..) Nu nog even dit (internetten), straks, na het eten, terug naar het hotel om koffers op te halen en dan....is het over... en gaan we met China Airlines vannacht op weg naar huis.

• 04 April 2009 - 08:54

Hans, Jacqueline:

Waarschijnlijk lezen jullie dit pas op het moment dat jullie weer thuis zijn. Welkom thuis en wij hebben enorm genoten van jullie prachtige verhalen.

• 04 April 2009 - 09:09

Nel Bogaard:

Welkom thuis in Nederland waar het ook prachtig is in de Lente,nou ja gisteren eigenlijk zomer!!
    Was lekker een daagje met mijn zus in sauna en verwenoord Bussloo..waar we oa een Hammam behandeling hebben ervaren!!!
    Reina heb jij voor mij svp het email adres van Cees van Blooijs? Heb hem nodig voor info betreffende een solliciterende HAIO bij ons in de praktijk en ik zit in de "commissie" namens de assistentes..
    doe maar naar onze prive mail.Sterkte met de gewenning in ons inmiddels alweer afgekoelde kikkerlandje haha
    dankjewel gr Nel