Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kees en Reina Blom - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kees en Reina Blom - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Reina

10 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen,

We zijn vanmorgen om 07.00 Thaise tijd veilig geland op de luchthaven van Bangkok. De vlucht was nogal turbulent: bijna gehele reis de stoelriemen vast en lekker heen en weer hobbelen. Soms zo erg dat een kruiswoordpuzzel maken niet lukte: de letters komen in een ander vakje dan gewenst, zelfs lezen was lastig: de letters dansen over het papier. Na landing al snel de bagage en daarna de chauffeur gevonden die ons naar het hotel Twin Towers bracht. De temperatuur is al 30 graden of hoger. Hotel ingechecked, prima en slapen!
Om 13.30 weer uit bed en de warmte weer in: we herkennen het verkeer, de stank, de temperatuur, gebouwen, winkeltjes en het lokale volk.
Bij Greenwood (reisburo) langsgeweest om ons reisprogramma nog even door te spreken en alle benodigde papieren daarvoor te krijgen. We boeken voor morgen een excursie per trein, boot en riksja (3-pers) fiets naar een groot vissersdorp buiten Bangkok. De highlights van Bangkok kennen we al van vorige keer.
Gegeten bij de plaatselijke Thai ( bij onze kinderen wel bekend....op het hoekje bij de meloenenboer) We eten heerlijke Tom Yam en drinken Thais bier voor 4 euro.
Intussen een Thaise simkaart: we zijn nu telefonisch te bereiken op nr + 66840028311 in noodgevallen ook op het normale 06- van Kees, of per e-mail.
Het is nu 19.30 : wij gaan slapen!

Tot de volgende keer.
Groet uit Bangkok.

• 10 Maart 2009 - 11:27

Janny:

Hallo Kees en Reina,

Lieuwe en ik wensen jullie heel veel plezier.
    Na de vakantie maar gauw datum prikken voor koffie.
    Ben weer aardig opgeknapt
    gelukkig na 5 weken griep.
    Heb Hetty vorige week nog gesproken, ging heel slecht met haar vader.

Groetjes, Janny

• 10 Maart 2009 - 12:59

Arjan & Laura:

Klinkt goed, hadden ze nog steeds zo'n superdeluxe open keuken met automatische (wind) afzuiging?
    Veel plezier vanuit een regenachtig Nederland en tot horens!

• 10 Maart 2009 - 14:56

Rianne:

Ohhhhh, jaloers...... Hoewel ik eerst niet zo happig was op dat eten van de straat, loopt het water me nu in de mond!

xxx Rianne

• 10 Maart 2009 - 16:17

Gerard:

Hoi Kees Reina,

tsja, zo'n slechte vlucht...; zeker geen 'Blom' in de cockpit ;-)

Goede vakantie verder!
    Groetjes, ook van Anne Mieke

• 10 Maart 2009 - 16:40

Paul S:

Goed te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Klinkt er goed allemaal!

Tja, en dan zijn er altijd thuisblijvers die 's ochtends door de regen moeten en nog tot 18.45 uur op de TU zitten... (ben verder niet jaloers;))

Veel plezier en groetjes!

• 10 Maart 2009 - 18:28

Nel & Ben:

In plaats van een kruiswoord puzzel kun je natuurlijk ook meerdere kleuren viltstiften op een blanco vel papier zetten tijdens zo'n vlucht. Heb je altijd nog de mogelijkheid om een geweldig abstract schilderij te creeeren.

veel plezier, Ben

• 10 Maart 2009 - 18:55

RIa:

Klinkt goed,mooi weer en lekker eten.Fijn dat jullie er zijn.Geniet ervan.Groetjes Jan ria en kinderen

• 11 Maart 2009 - 08:05

Bea:

Hoi Kees en Reina,
    Klinkt goed allemaal.
    Leuk om te volgen, en ik wens jullie veel plezier toe samen.

gr. Bea

• 11 Maart 2009 - 09:55

Beekmos:

Genieten jullie maar lekker daar, wij werken wel....

• 11 Maart 2009 - 13:13

M En M's:

Hoi Kees en Reina,

Tussen de druktes door hier denken we toch echt wel veel aan jullie. Jaloers....!!!":-)
    Geniet van deze mooie weken! Veel plezier!

Groetjes van de M & M's uit Abbenbroek